hayat neden sadece kisa insanlara göre?
8
●144
- 30-03-2021, 15:47:02Ne zaman bir uçağa otobüse hizli trene binsem arkaya kafami dahi yaslayamiyorum bütün sirketler 1.50 insanlara göre koltuk tasarliyor, ayaklarımın sığmamasına gene birşey demiyorum ama arkadaş bari koltugu uzun yapın kafamizi yaslayalım gerçekten su dünya da uzun olmak leş gibi birşey ya suanda sitem etme sebebim ise otobüsteyim ve koltuga kafam değmiyor bıktım vallahi
- 30-03-2021, 15:50:02ara boşluga gene tamam da suan oturduğum koltuk boynuma bile gelmiyor valla rezillik ya parasiyla yüksek koltuk koyun bari onu alalımTheKill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
