• 30-03-2021, 15:47:02
    #1
    Platin üye
    Ne zaman bir uçağa otobüse hizli trene binsem arkaya kafami dahi yaslayamiyorum bütün sirketler 1.50 insanlara göre koltuk tasarliyor, ayaklarımın sığmamasına gene birşey demiyorum ama arkadaş bari koltugu uzun yapın kafamizi yaslayalım gerçekten su dünya da uzun olmak leş gibi birşey ya suanda sitem etme sebebim ise otobüsteyim ve koltuga kafam değmiyor bıktım vallahi
  • 30-03-2021, 15:48:43
    #2
    +999 Uzun boylu yapılı olarak zengin değilsek sürünelim gibi yaşıyoruz belirli standartlara göre sağlanıyor
  • 30-03-2021, 15:50:02
    #3
    Platin üye
    TheKill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    +999 Uzun boylu yapılı olarak zengin değilsek sürünelim gibi yaşıyoruz belirli standartlara göre sağlanıyor
    ara boşluga gene tamam da suan oturduğum koltuk boynuma bile gelmiyor valla rezillik ya parasiyla yüksek koltuk koyun bari onu alalım
  • 30-03-2021, 15:50:27
    #4
  • 30-03-2021, 15:52:17
    #5
    Growth Manager
    uzun boyluysanız zaten zenginsinizdir, kendimden biliyorum

    otobüs ve uçağı da tercih etmiyorum koltuklarından dolayı, beğenmiyorum keyfime bağlı ve şahsen tercih etmediğimden
  • 30-03-2021, 15:53:35
    #6
    Her şey çin malı, çinliler çekik ve kısalar.
  • 30-03-2021, 15:53:39
    #7
    1.80 üzeri boy lüzumsusz ve eziyet derim hep ve bu boydan uzun insanlara da acırım.
  • 30-03-2021, 15:57:34
    #8
    Hayatın kısa olduğuna dair felsefik konuşmalar yapacağız diye girdim kısa olduğum için şanslı olduğumu fark edip çıkıyorum
  • 30-03-2021, 16:17:38
    #9
    Kurumsal PLUS
    meraktan soruyorum boyunuz kaç