Ne zaman bir uçağa otobüse hizli trene binsem arkaya kafami dahi yaslayamiyorum bütün sirketler 1.50 insanlara göre koltuk tasarliyor, ayaklarımın sığmamasına gene birşey demiyorum ama arkadaş bari koltugu uzun yapın kafamizi yaslayalım gerçekten su dünya da uzun olmak leş gibi birşey ya suanda sitem etme sebebim ise otobüsteyim ve koltuga kafam değmiyor bıktım vallahi