• 29-03-2021, 20:34:01
    #10
    Adam olsalardı gerçek bilgilerini kullanırlardı. takmayın kafanıza. bunlar her yerde.
  • 29-03-2021, 20:34:13
    #11
    AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İp bilgisinden kişiyi tespit edebilirler.

    Ama sizinde sitenize hit kasma çabanız üyeleri rahatsız edebilir. Herkes sitesinde paylaştığı yazıya burda konu açarak hit çekmeye çalışsa forumun amacı kalmaz.
    Siz iyi niyeti suistimal ediyorsunuz bence. Ayda 1-2 kere göze batmaz ama hergün açıyorsunuz hatta bazı günler birden fazla.

    Sitenize sanırım siz ve R10'dakiler hariç giren yoktur
    Evet haklısınız bundan sonra daha az paylaşım yapıcam .

    siteme r10 daki kişilerden daha farklı kişilerde giriyor tabiki
  • 29-03-2021, 20:35:41
    #12


    ????
  • 29-03-2021, 20:35:45
    #13
    Gerçekten karakter meselesi.

    Ama hocam resmi editleyin, bizi boşver de forumda bayan üyeler var.
  • 29-03-2021, 20:36:45
    #14
    webkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İpler VPN..
    Bu tarz yorumlar elbette tasvip edilemez. Yorumlardan ya da eleştirilerden rahatsız oluyorsan forumlarda reklam yapmayacaksın..
    ilki Macaristan VPN, ikincisi TR ev interneti hocam
  • 29-03-2021, 20:40:08
    #15
    SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten karakter meselesi.

    Ama hocam resmi editleyin, bizi boşver de forumda bayan üyeler var.
    Hocam tamamdır editledim
  • 29-03-2021, 21:05:27
    #16
    Kardesim sen r10 forumunu sitene hit kasmak için kullanıyorsun, üye olduğun günden bu güne açtığın konuların çoğunluğu sadece link atmak. R10 üyelerinden başka siteni ziyaret eden yok sanırım, buradan kastığın hit hiç bir işe yaramaz. Gündelik hayatta olup bitenler zaten forumda açılıyor ama sen maşalllah link üzerine link😊😊😊 herkes kendine ait sitesinin yada sitelerinin linkini atsa varya şu forumun ne hale geleceğini görmek bile istemem....