Kardesim sen r10 forumunu sitene hit kasmak için kullanıyorsun, üye olduğun günden bu güne açtığın konuların çoğunluğu sadece link atmak. R10 üyelerinden başka siteni ziyaret eden yok sanırım, buradan kastığın hit hiç bir işe yaramaz. Gündelik hayatta olup bitenler zaten forumda açılıyor ama sen maşalllah link üzerine link😊😊😊 herkes kendine ait sitesinin yada sitelerinin linkini atsa varya şu forumun ne hale geleceğini görmek bile istemem....