• 25-03-2021, 12:37:47
    #1
    2016 yılında kimliğimi kaybetmiştim ve 88 TL istemişlerdi kimlik çıkartmak için ödememiştim hesabıma bloke gelmiş, bilginize.

  • 25-03-2021, 12:39:34
    #2
    Merhaba,

    hocam sende 88 TL' yi neden odememezlik yapiyorsun bu zamana kadar? Simdi sen ugrasacaksin, odemeyi yap, acilmasini bekle.
  • 25-03-2021, 12:41:31
    #3
    ben de adres değişikliği yapmıştım 3 yıl güncellememiştim. gittiğimde 70 lira mı ne ücret istediler, yatırdıktan sonra da makbuzu alıp geri getircekmişim yanlarına. evden yatırdım makbuz falan da götürmedim. bakalım nolcak
  • 25-03-2021, 13:32:55
    #4
    oguzhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    hocam sende 88 TL' yi neden odememezlik yapiyorsun bu zamana kadar? Simdi sen ugrasacaksin, odemeyi yap, acilmasini bekle.
    Yıllardır aklımdan çıkmış, aynen öyle şimdi açılması için bekle günlerce. Bu borçtan bu şekilde bloke vs olacağı aklımın ucundan bile geçmezdi

    pinbtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de adres değişikliği yapmıştım 3 yıl güncellememiştim. gittiğimde 70 lira mı ne ücret istediler, yatırdıktan sonra da makbuzu alıp geri getircekmişim yanlarına. evden yatırdım makbuz falan da götürmedim. bakalım nolcak
    Artık edevlete vs hemen yansıyor oradan görebiliyorlar ama yinede belli olmaz tabi