ben de adres değişikliği yapmıştım 3 yıl güncellememiştim. gittiğimde 70 lira mı ne ücret istediler, yatırdıktan sonra da makbuzu alıp geri getircekmişim yanlarına. evden yatırdım makbuz falan da götürmedim. bakalım nolcak