gelelim soruna elimde hp modelini henüz bilmediğim bir laptopu var bu laptopa format attım herşey sorunsuz ama başıma "High Defenition Audio Veri Yolundaki Modem Aygıtı" ve "Bilinmeyen Aygıt" olmak üzere iki adet aygıt çıktı bunları ne yaptımsa halledemedim çözüm önerisi olan varmı?
Ses kartı ile ilgili bir sorun
2
●354
- 09-12-2008, 03:10:09Öncelikle herkesin bayramı mübarek olsun
gelelim soruna elimde hp modelini henüz bilmediğim bir laptopu var bu laptopa format attım herşey sorunsuz ama başıma "High Defenition Audio Veri Yolundaki Modem Aygıtı" ve "Bilinmeyen Aygıt" olmak üzere iki adet aygıt çıktı bunları ne yaptımsa halledemedim çözüm önerisi olan varmı?
- 09-12-2008, 03:27:11Üyeliği durdurulduHerhalde fabrikasyonda vista gelen laptopa sonradan xp yukledin oyle tahmin ediyorum ve driverda bir cakisma olmus.ses aliyorsundur herhalde onun haricinde bir problem yok aygit yoneticisindeki sari unlemlere takilmamaya calis