• 09-12-2008, 03:10:09
    #1
    Öncelikle herkesin bayramı mübarek olsun gelelim soruna elimde hp modelini henüz bilmediğim bir laptopu var bu laptopa format attım herşey sorunsuz ama başıma "High Defenition Audio Veri Yolundaki Modem Aygıtı" ve "Bilinmeyen Aygıt" olmak üzere iki adet aygıt çıktı bunları ne yaptımsa halledemedim çözüm önerisi olan varmı?
  • 09-12-2008, 03:27:11
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Herhalde fabrikasyonda vista gelen laptopa sonradan xp yukledin oyle tahmin ediyorum ve driverda bir cakisma olmus.ses aliyorsundur herhalde onun haricinde bir problem yok aygit yoneticisindeki sari unlemlere takilmamaya calis
  • 09-12-2008, 03:40:38
    #3
    Hayır xp formatladım ses var ama pc acılısında ne yapsamda karsıma cıkıyor bi turlu cozemedim tekrar formatla düzelirmi acaba