Öncelikle herkesin bayramı mübarek olsun gelelim soruna elimde hp modelini henüz bilmediğim bir laptopu var bu laptopa format attım herşey sorunsuz ama başıma "High Defenition Audio Veri Yolundaki Modem Aygıtı" ve "Bilinmeyen Aygıt" olmak üzere iki adet aygıt çıktı bunları ne yaptımsa halledemedim çözüm önerisi olan varmı?