https://www.r10.net/sorum-var/274003...va-ederim.html
Bu konuyu açmıştım Türkiye'de adresleri Google ve aratinca yoktu bende T.C Sicil Gazetesine üye oldum. Ve adreslerini buldum
Polis geçen ay adresleri yoksa birşey yapamayız
Şuan adreslerini buldum savcılık kağıdıyla tekrar gittim şimdide "Bu adresin bu firmaya ait olduğunu nerden bilelim diyorlar " Resmi gazetede yazıyor diyorum malesef birşey yapamayız diyorlar
Gerçekten Polis Haklı mı burda?
Bilmediğimden soruyorum linçleyerek cevap yazmazsaniz sevinrim.
NEYSE adreslerini bulduğuma göre mahkeme açmak. Daha mantıklı
Polisler Neden İlgilenmiyor Bizimle !!
7
●283
- 20-03-2021, 14:36:12InternettinHoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleEvet hocam ama en başta deselerdi mahkemeyle hakkınızı arayın diye neden iletişim bilgisini bulup sonra gelin dediler o zamanU_uR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-03-2021, 14:39:46İş güzarlıktır hocam...gander adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-03-2021, 14:47:33hocam senin işin polislik değil. polis ne yapsın ki gidip tutsa ne olacak. ki tutamaz da savının izni olmadan kimseye durduk yere alı koyamazlar. senin işin savcılıkla mahkemeyle.
- 20-03-2021, 14:50:32Savcılık Emri Var hocamjjoker1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
************** Yankesicilik Şube Müdürlüğüne - 20-03-2021, 15:05:24konuyu www.cimer.gov.tr den detaylıca anlatın o zaman hocam emin olun en kısa sürede ilgilenirler.gander adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
savcılık izni varsa olay farklı bir renge bürünmüş artık.