https://www.r10.net/sorum-var/274003...va-ederim.html
Bu konuyu açmıştım Türkiye'de adresleri Google ve aratinca yoktu bende T.C Sicil Gazetesine üye oldum. Ve adreslerini buldum
Polis geçen ay adresleri yoksa birşey yapamayız
Şuan adreslerini buldum savcılık kağıdıyla tekrar gittim şimdide "Bu adresin bu firmaya ait olduğunu nerden bilelim diyorlar " Resmi gazetede yazıyor diyorum malesef birşey yapamayız diyorlar
Gerçekten Polis Haklı mı burda?
Bilmediğimden soruyorum linçleyerek cevap yazmazsaniz sevinrim.
NEYSE adreslerini bulduğuma göre mahkeme açmak. Daha mantıklı