• 17-03-2021, 18:58:35
    #1
    Ben şuan YKS sınavına hazırlanıyorum ve bir yeri kazanıp mezun olunca neler olacağını az çok kestirebiliyorum, sonucunda mutlu olacağım bir olgu oluşmadığı için çalışma hevesim gelmiyor hiçbir şekilde, sadece bu da değil ''kapitalist'' düzenin getirdiği bir çok modern kölelik düzenleri var ve herkesin bunun farkında olmasına rağmen hiç kimsenin sesini çıkarmaması beni çok üzüyor. Bir yerde adam binlerce dolara yemek yerken diğer yerde günlük bir dolar ücrete çalışıyorlar, hayatın anlamsızlığı buradan geliyor işte bazılarımız nefes aldıkça acı çekiyor, öldüğü zaman rahatlığa erişeceğimizi düşünüyoruz ve bu düşüncelerde çok haklıyız. Hayatı çok boş yaşıyoruz gerçekten annem ve babam olmazsa şurada bir dakika bile durmam gitmek istiyorum çünkü insanlar kadar korkutucu bir şey yok. Bir hayvan sizi aç olduğu için öldürmek ister ama insan sebepsiz yere de öldürebilir
  • 17-03-2021, 18:59:42
    #2
    iguanamehmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben şuan YKS sınavına hazırlanıyorum ve bir yeri kazanıp mezun olunca neler olacağını az çok kestirebiliyorum, sonucunda mutlu olacağım bir olgu oluşmadığı için çalışma hevesim gelmiyor hiçbir şekilde, sadece bu da değil ''kapitalist'' düzenin getirdiği bir çok modern kölelik düzenleri var ve herkesin bunun farkında olmasına rağmen hiç kimsenin sesini çıkarmaması beni çok üzüyor. Bir yerde adam binlerce dolara yemek yerken diğer yerde günlük bir dolar ücrete çalışıyorlar, hayatın anlamsızlığı buradan geliyor işte bazılarımız nefes aldıkça acı çekiyor, öldüğü zaman rahatlığa erişeceğimizi düşünüyoruz ve bu düşüncelerde çok haklıyız. Hayatı çok boş yaşıyoruz gerçekten annem ve babam olmazsa şurada bir dakika bile durmam gitmek istiyorum çünkü insanlar kadar korkutucu bir şey yok. Bir hayvan sizi aç olduğu için öldürmek ister ama insan sebepsiz yere de öldürebilir
    O kadar bensiniz ki..
  • 17-03-2021, 19:00:45
    #3
    Ben senin yaşlardayken aklımda sadece kızlar vardı. Geleceğinin kararını iyi ver.
  • 17-03-2021, 19:01:41
    #4
    iguanamehmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben şuan YKS sınavına hazırlanıyorum ve bir yeri kazanıp mezun olunca neler olacağını az çok kestirebiliyorum, sonucunda mutlu olacağım bir olgu oluşmadığı için çalışma hevesim gelmiyor hiçbir şekilde, sadece bu da değil ''kapitalist'' düzenin getirdiği bir çok modern kölelik düzenleri var ve herkesin bunun farkında olmasına rağmen hiç kimsenin sesini çıkarmaması beni çok üzüyor. Bir yerde adam binlerce dolara yemek yerken diğer yerde günlük bir dolar ücrete çalışıyorlar, hayatın anlamsızlığı buradan geliyor işte bazılarımız nefes aldıkça acı çekiyor, öldüğü zaman rahatlığa erişeceğimizi düşünüyoruz ve bu düşüncelerde çok haklıyız. Hayatı çok boş yaşıyoruz gerçekten annem ve babam olmazsa şurada bir dakika bile durmam gitmek istiyorum çünkü insanlar kadar korkutucu bir şey yok. Bir hayvan sizi aç olduğu için öldürmek ister ama insan sebepsiz yere de öldürebilir
    Söyledikleriniz doğru fakat elden ne gelir? Hiçbir şey. O yüzden çalışmaya devam.
  • 17-03-2021, 19:03:37
    #5
    Sistemi değiştirmek istiyorsan sistemin parçası olmalısın...
  • 17-03-2021, 19:04:18
    #6
    Soviet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben senin yaşlardayken aklımda sadece kızlar vardı. Geleceğinin kararını iyi ver.
    Hocam benimde farkım yok şuan benimde aklımda o var ama yaşım olgunlaştıkça geleceğime yön çizmeye karar verdikçe bir şeylerin farkına varıyorum seçeceğim mesleğin önemi tüm Dünya'da fazla fakat Türkiye'de bu sektöre gerekli yatırımlar yapılmadığı için işsizlik korkusundan istemediğim alanlara yönelimim oluyor
  • 17-03-2021, 19:06:01
    #7
    Sana tavsiye vereyim,

    Kafan çalışıyorsa iyi bir bölüm oku. Öyle işletme, iktisat değil. Derste gözün yoksa askerliğini yap gel sevdiğin bir işe gir. Gerekirse çırak olarak başla. Sırf parası çok diye sevmediğin işte çalışma.

    Dedenden babandan bir şey kalmadı diye kendi kendine zarar verme. Sen daha çok çalış kendi çocuklarına bırak.

    Türkiye'de düzen böyle kardeşim. Havadan paran yoksa devlet memuru olup hayatını kurtarmayı düşünürsün. Özel sektör de çalıştın mı bilmiyorum ama emin ol %90 ı böyle insanların.

    Şu zamanda kendi işini yapmak için bile dolu para gerekiyor. Senin şuan tek şansın adam akıllı bir üniversite okuyup hayata başlamak. İnsan her türlü yaşıyor. Makarna yiyerek de yaşarsın et yiyerek de. Tatil yaparak da yaşarsın haftasonu çalışarak da.

    Elindekine şükret, hiçbir zaman yukarıya bakma aşağıdaki insanlara bak. Senin yerinde olmak isteyen binlerce insan var. Ailen yanındaymış zaten çok şanslısın.
  • 17-03-2021, 19:11:09
    #8
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana tavsiye vereyim,

    Kafan çalışıyorsa iyi bir bölüm oku. Öyle işletme, iktisat değil. Derste gözün yoksa askerliğini yap gel sevdiğin bir işe gir. Gerekirse çırak olarak başla. Sırf parası çok diye sevmediğin işte çalışma.

    Dedenden babandan bir şey kalmadı diye kendi kendine zarar verme. Sen daha çok çalış kendi çocuklarına bırak.

    Türkiye'de düzen böyle kardeşim. Havadan paran yoksa devlet memuru olup hayatını kurtarmayı düşünürsün. Özel sektör de çalıştın mı bilmiyorum ama emin ol %90 ı böyle insanların.

    Şu zamanda kendi işini yapmak için bile dolu para gerekiyor. Senin şuan tek şansın adam akıllı bir üniversite okuyup hayata başlamak. İnsan her türlü yaşıyor. Makarna yiyerek de yaşarsın et yiyerek de. Tatil yaparak da yaşarsın haftasonu çalışarak da.

    Elindekine şükret, hiçbir zaman yukarıya bakma aşağıdaki insanlara bak. Senin yerinde olmak isteyen binlerce insan var. Ailen yanındaymış zaten çok şanslısın.
    Teşekkürler şuan istediğim bölüm geleceği olan bir bölüm diğer ülkelerde yenilenebilir alanına çok değer veriliyor fakat Türkiye'de belki ilerleyen yıllarda artar bende o bölümü istiyorum bakalım hayat ne getirir
  • 17-03-2021, 19:12:29
    #9
    " Bozuk düzende sağlam çark olmaz " hocam, sizi çok iyi anlıyorum, aynı duyguları paylaşıyoruz ama umut dolu olmanızı , geleceğe umutla bakmanızı isterim ..