Ben şuan YKS sınavına hazırlanıyorum ve bir yeri kazanıp mezun olunca neler olacağını az çok kestirebiliyorum, sonucunda mutlu olacağım bir olgu oluşmadığı için çalışma hevesim gelmiyor hiçbir şekilde, sadece bu da değil ''kapitalist'' düzenin getirdiği bir çok modern kölelik düzenleri var ve herkesin bunun farkında olmasına rağmen hiç kimsenin sesini çıkarmaması beni çok üzüyor. Bir yerde adam binlerce dolara yemek yerken diğer yerde günlük bir dolar ücrete çalışıyorlar, hayatın anlamsızlığı buradan geliyor işte bazılarımız nefes aldıkça acı çekiyor, öldüğü zaman rahatlığa erişeceğimizi düşünüyoruz ve bu düşüncelerde çok haklıyız. Hayatı çok boş yaşıyoruz gerçekten annem ve babam olmazsa şurada bir dakika bile durmam gitmek istiyorum çünkü insanlar kadar korkutucu bir şey yok. Bir hayvan sizi aç olduğu için öldürmek ister ama insan sebepsiz yere de öldürebilir