• 14-03-2021, 19:41:19
    #1
    Merhaba, yarın staj için bulunduğum şehrin belediyesinde işe başlıyorum ve gerekenler kısmında iş yeri kıyafeti giyilmelidir yazıyor. Yarın ilk gün olduğu için sizce gömlek, kravat mı giyeyim yoksa gündelik kıyafetlerimi mi ? Daha önce böyle birşey yaşayan yanıtlarsa sevinirim
  • 14-03-2021, 19:55:09
    #2
    Gündelik git zaten çaycı olacaksın resmiyete gerek yok