Merhaba, yarın staj için bulunduğum şehrin belediyesinde işe başlıyorum ve gerekenler kısmında iş yeri kıyafeti giyilmelidir yazıyor. Yarın ilk gün olduğu için sizce gömlek, kravat mı giyeyim yoksa gündelik kıyafetlerimi mi ? Daha önce böyle birşey yaşayan yanıtlarsa sevinirim