• 12-03-2021, 18:34:14
    #1
    Merhaba, aşağıdaki mesaj sms olarak geldi. Ne anlama gelir? E-TEBLIGAT kullanımı için aktivasyonda bulunmadım. Şirket sahibi değilim, öğrenciyim.

    Degerli mukellefimiz, E-TEBLIGAT kullanimi icin aktivasyon isleminiz gerceklestirilmistir. https://intvrg.gib.gov.tr den tebligatiniza ulasabilirsiniz. B002

    E-devlet ile giriş yaptığım zaman tebligat sayısı sıfır olarak gözüküyor.

  • 12-03-2021, 18:35:11
    #2
    Yanlış numara girilmiş olabilir.
  • 12-03-2021, 18:37:27
    #3
    Büyük ihtimalle tebligat gelecek. Vergi cezası olabilir.
  • 12-03-2021, 18:38:39
    #4
    les adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük ihtimalle tebligat gelecek. Vergi cezası olabilir.
    Gelecekse kaç gün içinde gelir? Google Ads kazancım falan yok.
  • 12-03-2021, 18:39:51
    #5
    Dijiseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelecekse kaç gün içinde gelir? Google Ads kazancım falan yok.
    Gelmiş bile olabilir. E-Devlete girip e-tebligat yaz karşına çıkar.
  • 12-03-2021, 18:40:20
    #6
    Gss borcu olabilir
  • 12-03-2021, 18:40:42
    #7
    les adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelmiş bile olabilir. E-Devlete girip e-tebligat yaz karşına çıkar.
    İnternet vergi dairesinde borç sıfır gözüküyor ama bakayım bir.
  • 12-03-2021, 18:40:48
    #8
    Google 1. Sayfa Garantili
    https://ivd.gib.gov.tr/ 'ye e-devlet ile giriş yaparak sol taraftaki "İşlem durumları ve sonuçları" kısmından dilekçelerim ve bildirimlerim kısımlarını kontrol edin.
  • 12-03-2021, 18:42:21
    #9
    Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://ivd.gib.gov.tr/ 'ye e-devlet ile giriş yaparak sol taraftaki "İşlem durumları ve sonuçları" kısmından dilekçelerim ve bildirimlerim kısımlarını kontrol edin.
    Dilekçeniz bulunmamaktadır diyor. Anasayfada borç bilgisi de yok.