Merhaba, aşağıdaki mesaj sms olarak geldi. Ne anlama gelir? E-TEBLIGAT kullanımı için aktivasyonda bulunmadım. Şirket sahibi değilim, öğrenciyim.

Degerli mukellefimiz, E-TEBLIGAT kullanimi icin aktivasyon isleminiz gerceklestirilmistir. https://intvrg.gib.gov.tr den tebligatiniza ulasabilirsiniz. B002

E-devlet ile giriş yaptığım zaman tebligat sayısı sıfır olarak gözüküyor.