Merhaba, aşağıdaki mesaj sms olarak geldi. Ne anlama gelir?
E-TEBLIGAT kullanımı için aktivasyonda bulunmadım. Şirket sahibi değilim, öğrenciyim.
Degerli mukellefimiz, E-TEBLIGAT kullanimi icin aktivasyon isleminiz gerceklestirilmistir.
https://intvrg.gib.gov.tr den tebligatiniza ulasabilirsiniz. B002
E-devlet ile giriş yaptığım zaman tebligat sayısı sıfır olarak gözüküyor.