• 09-03-2021, 22:49:34
    #1
    Adsense’yi %10’unu türkler kullansa yeni bir firma açılsa adsense gibi sağlam gelirli sizce nasıl olur, gerçi olsa bile ortada kalma ihtimalimiz çok yüksek 😂😂, türk olacak sonuçta tehlike büyük
  • 09-03-2021, 22:50:17
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Yerli ve milli adsense.
  • 09-03-2021, 22:52:36
    #3
    Resmi Shopify Partner
    Aklıma çiftlikbank geliyor.
    Bizimkileri hiç sanmıyorum keşke olsa.
  • 09-03-2021, 22:55:17
    #4
    ZimmeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklıma çiftlikbank geliyor.
    Bizimkileri hiç sanmıyorum keşke olsa.
    belki adsense de iyice inandırıp tokatlamayı bekliyodur
  • 09-03-2021, 22:55:22
    #5
    Herkes kendi tıklar maalesef...
  • 09-03-2021, 22:59:42
    #6
    adsbank
    Yeni Nesil Reklam ile Sizde Web Sitelerinize Clickle'tin
    adsbank - Türk'ün reklamı
  • 09-03-2021, 23:12:25
    #7
    Adsense harici bir firmaya gerek yok bence kardeşim Adsense iyidir.
  • 09-03-2021, 23:14:15
    #8
    Milli İradense olsun ismi de
    • AnkeeBut
    AnkeeBut bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-03-2021, 23:15:16
    #9
    Milli değilde adsense rakip olarak etheriumads çıktı diye biliyorum ama pek yükselemedi sanırım