Adsense’yi %10’unu türkler kullansa yeni bir firma açılsa adsense gibi sağlam gelirli sizce nasıl olur, gerçi olsa bile ortada kalma ihtimalimiz çok yüksek 😂😂, türk olacak sonuçta tehlike büyük