• 07-03-2021, 03:33:32
    #1
    Merhabalar , whatsapp botumuza mesaj gönderip denemenizi ve görüşlerinizi bildirmenizi rica edeceğim tüm dönüşler bizim için çok değerlidir.
    Tıkla Mesaj At

    Mesaj yazıp görüşlerini bildiren herkese çok teşekkürler

    botu şu anda pasife aldım arkadaşlar yoğun bir mesaj trafiği oluştu 5-6 kişi yazar sanmıştım
    Kısa süre içerisnde tekrar aktif edeceğim. İlginize görüşlerinize teşekkür ederim.
  • 07-03-2021, 03:34:09
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bağlantı açılmıyor
  • 07-03-2021, 03:36:05
    #3
    Test ettim, başarılı görünüyor. iyi çalışmalar : )
  • 07-03-2021, 03:36:25
    #4
    Bence başarılı. Canım sıkıldıkça girip biraz orada yazarım.
  • 07-03-2021, 03:38:22
    #5
    koksalmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bağlantı açılmıyor
    Şöyle link bırakayım direk ; https://wa.me/message/Y2YJPXKHBOEZC1
    kutii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Test ettim, başarılı görünüyor. iyi çalışmalar : )
    Çok teşekkür ediyoruz
    vefali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence başarılı. Canım sıkıldıkça girip biraz orada yazarım.
    Teşekkür ederiz , Tabii denemelerimizi mevcut numara üzernden sağlıyoruz istediğiniz zaman mesaj gönderebilirsiniz
  • 07-03-2021, 03:41:32
    #6
    Acayip bozuldum Bot benimle muhatap olmuyor.
  • 07-03-2021, 03:42:42
    #7
    Geliştirme aşamasındaymış biraz trip atıyor
  • 07-03-2021, 03:43:45
    #8
    MuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acayip bozuldum Bot benimle muhatap olmuyor.
    berkozcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geliştirme aşamasındaymış biraz trip atıyor
    Çok özür diliyorum , botu şu anda pasife aldım arkadaşlar yoğun bir mesaj trafiği oluştu 5-6 kişi yazar sanmıştım
    Kısa süre içerisnde tekrar aktif edeceğim. İlginize görüşlerinize teşekkür ederim.
    • MuratCENGEL
    • berkozcan
    MuratCENGEL ve berkozcan bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 07-03-2021, 03:44:24
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok özür diliyorum , botu şu anda pasife aldım arkadaşlar yoğun bir mesaj trafiği oluştu 5-6 kişi yazar sanmıştım
    Kısa süre içerisnde tekrar aktif edeceğim. İlginize görüşlerinize teşekkür ederim.
    Gardaş burası r10