MuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Acayip bozuldum Bot benimle muhatap olmuyor.
berkozcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geliştirme aşamasındaymış biraz trip atıyor
Çok özür diliyorum , botu şu anda pasife aldım arkadaşlar yoğun bir mesaj trafiği oluştu 5-6 kişi yazar sanmıştım
Kısa süre içerisnde tekrar aktif edeceğim. İlginize görüşlerinize teşekkür ederim.