arkadaşlar selamlar yemeksepetinde pandemi boyunca 6000tl harcamışım 52 bin puandayım şuan genelde 2 günde 1 veya 4 günde 1 dışardan yemek zorunda kalıyorum yemek yapmaya üşeniyorum
alternatif önerisi olan varmı ? not: Kilo almıyorum
yemeksepetinde pandemi boyunca 6000tl harcamışım
10
●259
- 03-03-2021, 15:56:59Yönetici onayı bekliyorOdemeHizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
malesef hocam kilo almayan bi bünyem var genelde kebap hamburger pizza vb sipariş ediyorum ama tık yok
- 03-03-2021, 15:57:42Yönetici onayı bekliyorarkadaş tokatcı ve multi üye şikayet konusu açtığım için sahte ticaret puanı gönderdi inceleyin istersenizbeachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
coşkun beyde farkında yakında ban yiyecektir kendisinede özelden durumu bildirdim modlara iletti durumu kullandığı papara ilknur adlı birine ait
ilknur isimli biri ve r10da
ve erkek gibi konuşuyor mükemmel
- 03-03-2021, 16:12:21Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam bende kilo almıyorum diye yiyodum bir baktım pantolonlar olmuyor . Gerisi diyet . Yani kilo almamaya pek güvenmemek gereksen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

malesef hocam kilo almayan bi bünyem var genelde kebap hamburger pizza vb sipariş ediyorum ama tık yok
coşkun beyde farkında yakında ban yiyecektir kendisinede özelden durumu bildirdim modlara iletti durumu kullandığı papara ilknur adlı birine ait