• 03-03-2021, 15:53:25
    #1
    sen
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaşlar selamlar yemeksepetinde pandemi boyunca 6000tl harcamışım 52 bin puandayım şuan genelde 2 günde 1 veya 4 günde 1 dışardan yemek zorunda kalıyorum yemek yapmaya üşeniyorum
    alternatif önerisi olan varmı ? not: Kilo almıyorum
  • 03-03-2021, 15:54:32
    #2
    bi catering firmasıyla anlaş derim
  • 03-03-2021, 15:55:10
    #3
    Evlen
  • 03-03-2021, 15:56:14
    #4
    6000 TL versem 150 kilo olurdum kazık yemişsiniz.
  • 03-03-2021, 15:56:40
    #5
    hayat ne garip
  • 03-03-2021, 15:56:59
    #6
    sen
    Yönetici onayı bekliyor
    OdemeHizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6000 TL versem 150 kilo olurdum kazık yemişsiniz.
    malesef hocam kilo almayan bi bünyem var genelde kebap hamburger pizza vb sipariş ediyorum ama tık yok
  • 03-03-2021, 15:57:42
    #7
    sen
    Yönetici onayı bekliyor
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayat ne garip
    arkadaş tokatcı ve multi üye şikayet konusu açtığım için sahte ticaret puanı gönderdi inceleyin isterseniz coşkun beyde farkında yakında ban yiyecektir kendisinede özelden durumu bildirdim modlara iletti durumu kullandığı papara ilknur adlı birine ait
    ilknur isimli biri ve r10da ve erkek gibi konuşuyor mükemmel
  • 03-03-2021, 16:12:21
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    malesef hocam kilo almayan bi bünyem var genelde kebap hamburger pizza vb sipariş ediyorum ama tık yok
    Hocam bende kilo almıyorum diye yiyodum bir baktım pantolonlar olmuyor . Gerisi diyet . Yani kilo almamaya pek güvenmemek gerek
  • 03-03-2021, 16:13:50
    #9
    sen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alternatif önerisi olan varmı ?
    Getiryemek.