Konu
yemeksepetinde pandemi boyunca 6000tl harcamışım
03-03-2021, 15:56:59
#6
sen
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
OdemeHizmetleri adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
6000 TL versem 150 kilo olurdum kazık yemişsiniz.
malesef hocam kilo almayan bi bünyem var genelde kebap hamburger pizza vb sipariş ediyorum ama tık yok