OdemeHizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6000 TL versem 150 kilo olurdum kazık yemişsiniz.
malesef hocam kilo almayan bi bünyem var genelde kebap hamburger pizza vb sipariş ediyorum ama tık yok