• 03-03-2021, 15:37:29
    #10
    Bana PM atın hocam
  • 03-03-2021, 15:54:16
    #11
    SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sözleşmeli er uzman er değil dimi hocam?

    şimdi ben askerden geleli 3 hafta oldu sözleşmeliye başvurmadığıma pişman oldum şuan başvurabilme imkanım varmı
    Yaşın kaç?
  • 03-03-2021, 15:57:31
    #12
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşın kaç?
    21 hocam
  • 03-03-2021, 17:48:14
    #13
    SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    21 hocam
    Olursun ayrıca ne mezunusun ön lisans varsa assubay ol
    Yada değilsen de istersen söyle basit açıkta. 2 yıllık bi çak bölüm bitir öyle dene daha avantajlı olursun