SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
21 hocam
Olursun ayrıca ne mezunusun ön lisans varsa assubay ol
Yada değilsen de istersen söyle basit açıkta. 2 yıllık bi çak bölüm bitir öyle dene daha avantajlı olursun