• 03-03-2021, 15:10:43
    #1
    Bu durumdan bi ben mi şikayetçiyim? Başlıkta veya açıklamalarda düzgünce belirtmiyorlar bot hesap olduğunu bunun yerine alttan alttan "düşüş yoktur" diyorlar veya 0 gönderi olmasından anlıyorum. Bu kategoride Bot ve Organik hesap diye ayrı kategorilerin açılması iyi olur bence. Hangi konuya tıklasam okuyorum okuyorum en sonda bot olduğunu gösteren 'mesaj' vermiş.
  • 03-03-2021, 15:14:19
    #2
    Bot takipçiye sahip hesapların ticareti yasaktır.
  • 03-03-2021, 15:14:32
    #3
    Mesajı vermiş hocam sonuçta
    Hiç vermeyenlerde var
  • 03-03-2021, 15:15:19
    #4
    ByMalicious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bot takipçiye sahip hesapların ticareti yasaktır.
    yeni moda artık global hesap lafını geliştirdiler
  • 03-03-2021, 15:15:22
    #5
    ByMalicious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bot takipçiye sahip hesapların ticareti yasaktır.
    Ama forum bot hesap satanlarla kaynıyor.
  • 03-03-2021, 15:17:49
    #6
    _cihatayan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajı vermiş hocam sonuçta
    Hiç vermeyenlerde var
    Aynen hocam konuşuyorsunuz mesaj atıyorsunuz son dakikada söyleyenler de var.
  • 03-03-2021, 15:18:16
    #7
    LizaveTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni moda artık global hesap lafını geliştirdiler
    gravis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama forum bot hesap satanlarla kaynıyor.
    Ben Öyle Konuları direk Reportluyorum
  • 03-03-2021, 15:20:46
    #8
    ByMalicious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Öyle Konuları direk Reportluyorum
    0 açılmış bot user pass hesaplar satmak serbesttir bilmenizi isterim
  • 03-03-2021, 15:21:12
    #9
    Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0 açılmış bot user pass hesaplar satmak serbesttir bilmenizi isterim
    User Başka Hesap Başka