Bu durumdan bi ben mi şikayetçiyim? Başlıkta veya açıklamalarda düzgünce belirtmiyorlar bot hesap olduğunu bunun yerine alttan alttan "düşüş yoktur" diyorlar veya 0 gönderi olmasından anlıyorum. Bu kategoride Bot ve Organik hesap diye ayrı kategorilerin açılması iyi olur bence. Hangi konuya tıklasam okuyorum okuyorum en sonda bot olduğunu gösteren 'mesaj' vermiş.