• 03-03-2021, 07:52:30
    #19
    gorunmezm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer aynı “ultra hassasiyeti”; “sigaranın, yağın, şekerin, fakirliğin, bozuk adalet sisteminin” yarattığı ölümlere de gösterebilirseniz. İşte o vakit söz veriyorum dağ başında hasta olup tek başıma öleceğim.

    Ancak sırf televizyon ve birtakım sermaye grupları; kendi çıkarları/planları uğruna milyarlarca dolar medya kaynağı ayırıp bu covid derdi için ‘EKSTRA’ propoganda yaptı diye bu fikirlerde iseniz kusura bakmayın ama samimi bulamayacağım sizi.
    Güzel Türkçe ve pozitif iletişiminiz için teşekkür ederim. Sigara, yağ ve şeker gibi verdiğiniz örnekler bulaşıçı hastalık ile kıyaslanabilir örnekler değildir. Sigara kullanmayan, düzenli spor yaparak ekmek dahi yemeyen bir insan olarak başkalarının yaşantısı beni ilgilendirmez. Fakat başkasının hastalığı sırf kısıtlama ve kurallara uymadı diye bana bulaşırsa; o zaman bir sorun var demektir.
  • 03-03-2021, 09:01:52
    #20
    gorunmezm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer aynı “ultra hassasiyeti”; “sigaranın, yağın, şekerin, fakirliğin, bozuk adalet sisteminin” yarattığı ölümlere de gösterebilirseniz. İşte o vakit söz veriyorum dağ başında hasta olup tek başıma öleceğim.

    Ancak sırf televizyon ve birtakım sermaye grupları; kendi çıkarları/planları uğruna milyarlarca dolar medya kaynağı ayırıp bu covid derdi için ‘EKSTRA’ propoganda yaptı diye bu fikirlerde iseniz kusura bakmayın ama samimi bulamayacağım sizi.
    boşuna uğraşıyorsunuz anlamayacaklar, mürşidi medya olana ne anlatsanız boş.

    "Medyanın gücü yoktur, gücün medyası vardır."
  • 03-03-2021, 09:46:03
    #21
    insanların özgürlük alanları başkalarının özgürlük alanına müdahale edene kadardır.

    benim babam 65 yaşında ben 40 a dayandım. 25 yaş ve altı s. t. gezdirip gezecek diye babamı veya annemi kaybedemem kimsede kaybetmek istemez. kaybetmek isteyen varsa yurt dışında hastalığın en yaygın olduğu yere gidip orada özgürce hareket edebilir. denetimli normalleşmeye ben olumlu bakıyorum.
  • 03-03-2021, 13:47:36
    #22
    Lilith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel Türkçe ve pozitif iletişiminiz için teşekkür ederim. Sigara, yağ ve şeker gibi verdiğiniz örnekler bulaşıçı hastalık ile kıyaslanabilir örnekler değildir. Sigara kullanmayan, düzenli spor yaparak ekmek dahi yemeyen bir insan olarak başkalarının yaşantısı beni ilgilendirmez. Fakat başkasının hastalığı sırf kısıtlama ve kurallara uymadı diye bana bulaşırsa; o zaman bir sorun var demektir.
    Başkasının sigarası, başkasının fakirliği, başkasının başına gelen adaletsizlik gayet beni ilgilendirir. Hem de ölüm oranı %1 olan bir hastalıktan daha çok ilgilendirir ve eminim daha çok zarar verir. Öldürücülüğünün de daha fazla olduğuna eminim.

    Ancak bunlar yaşlı sermayedar ihtiyarları ilgilendirmiyor. Keza birtakım sermayedar gruplarının planlarını ve işlerini de öyle.

    Covid derdine uygulanan bu ekstra hassasiyet; son derece haddini aşmış, aşırıya kaçmış ve insanlarına en temel özgürlük alanına haddinden çok ağır ve telafi edilemeyecek müdahelelerde bulunan (çalışma hakkı, seyehat hakkı, özel hayatın gizliliği...) bir dert ayrımcılığıdır.

    Ayrıca; milyonlarca insanın anksiyete, depresyon, intihar, obeziteye bağlı kalp ve damar hastalıkları, fakirlik sebebiyle ölmesine neden olan bir imtiyazdır.
  • 03-03-2021, 13:57:19
    #23
    BaTuhan38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle incelenmesi gereken iki platform var; Tiktok, Twitter
    Direk kapatılması lazım aslında. %15 yararlı bişey görürsek %85 zarar.
  • 03-03-2021, 13:59:21
    #24
    gorunmezm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başkasının sigarası, başkasının fakirliği, başkasının başına gelen adaletsizlik gayet beni ilgilendirir. Hem de ölüm oranı %1 olan bir hastalıktan daha çok ilgilendirir ve eminim daha çok zarar verir. Öldürücülüğünün de daha fazla olduğuna eminim.

    Ancak bunlar yaşlı sermayedar ihtiyarları ilgilendirmiyor. Keza birtakım sermayedar gruplarının planlarını ve işlerini de öyle.

    Covid derdine uygulanan bu ekstra hassasiyet; son derece haddini aşmış, aşırıya kaçmış ve insanlarına en temel özgürlük alanına haddinden çok ağır ve telafi edilemeyecek müdahelelerde bulunan (çalışma hakkı, seyehat hakkı, özel hayatın gizliliği...) bir dert ayrımcılığıdır.

    Ayrıca; milyonlarca insanın anksiyete, depresyon, intihar, obeziteye bağlı kalp ve damar hastalıkları, fakirlik sebebiyle ölmesine neden olan bir imtiyazdır.

    Söylediklerinizi mantıklı bulmuyorum, fakat saygı duymak ile yükümlüyüm. Görüş ayrılıkları her zaman olacaktır, iyi çalışmalar