gorunmezm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer aynı “ultra hassasiyeti”; “sigaranın, yağın, şekerin, fakirliğin, bozuk adalet sisteminin” yarattığı ölümlere de gösterebilirseniz. İşte o vakit söz veriyorum dağ başında hasta olup tek başıma öleceğim.

Ancak sırf televizyon ve birtakım sermaye grupları; kendi çıkarları/planları uğruna milyarlarca dolar medya kaynağı ayırıp bu covid derdi için ‘EKSTRA’ propoganda yaptı diye bu fikirlerde iseniz kusura bakmayın ama samimi bulamayacağım sizi.
boşuna uğraşıyorsunuz anlamayacaklar, mürşidi medya olana ne anlatsanız boş.

"Medyanın gücü yoktur, gücün medyası vardır."