insanların özgürlük alanları başkalarının özgürlük alanına müdahale edene kadardır.

benim babam 65 yaşında ben 40 a dayandım. 25 yaş ve altı s. t. gezdirip gezecek diye babamı veya annemi kaybedemem kimsede kaybetmek istemez. kaybetmek isteyen varsa yurt dışında hastalığın en yaygın olduğu yere gidip orada özgürce hareket edebilir. denetimli normalleşmeye ben olumlu bakıyorum.