• 01-03-2021, 03:29:01
    #10
    R10:tmm
  • 01-03-2021, 03:31:37
    #11
    dev
    Kurumsal Üye
    tesbuto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, r10 büyük bir sorunu belirtmek istiyorum, bazı forum üyeleri karşındakinin YAŞINI, cinsiyetini bilmeden yorum yapıyor örnek vereyim bir üye başka bir üyeden küçük olabilir veya büyük olabilir, ve bazıları kendi yaşıtı gibi cevap veriyor, işte bu r10 daki tek çözülemeycek sorun.
    Bir kisinin diger kisiden buyuk olmasi ya da farkli cinsiyetten olmasi ona otomatikman saygi kazandiran ya da saygi gosterilmesi gerektiren bir durum gerektirmiyor.
  • 01-03-2021, 03:31:38
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Fatihars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10:tmm
    R10: Tmm krdsm
  • 01-03-2021, 03:33:34
    #13
    Arkadaş çiğ köfte konusunda da linç yedi, şimdi de yiyor Helal olsun güzel başarı.
  • 01-03-2021, 03:36:28
    #14
    Üyeliği durduruldu
    AeroCS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş çiğ köfte konusunda da linç yedi, şimdi de yiyor Helal olsun güzel başarı.
    hayır hocam mesele linç değil , mesela ben senden yaşça küçük olabilirim veya yaşça büyük olabilirim, bunlara dikkat edilmesi lazım
  • 01-03-2021, 03:36:51
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Bazen çok abartıyoruz millet olarak
    Bence arkadaşın canı sıkılıyor kafa dağıtmay zaman geçirmeye sosyalleşmeye çalışıyor bence yapmayalım
  • 01-03-2021, 03:43:55
    #16
    Üyeliği durduruldu
    TercihWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazen çok abartıyoruz millet olarak
    Bence arkadaşın canı sıkılıyor kafa dağıtmay zaman geçirmeye sosyalleşmeye çalışıyor bence yapmayalım
    hocam yemin ederim, şimdiye kadar en düzgün cevabı siz verdiniz gerçekten tebrik ediyorum, sizin gibi cevap yazmalıydılar.
  • 01-03-2021, 03:49:13
    #17
    Burası r10 biz burda insanları yaşına veya cinsiyetine göre değil, yaptığı işler veya düşüncelerinin olgunluk seviyesine bağlı olarak hitap şeklimizi düzenleriz. Öyle insanlar tanıyorumki yaşça büyük olsa bile oturup 2 kelime etmeye tahammül edilmiyor. Bu bir sorun değil aksine olması gerekendir.
  • 01-03-2021, 03:49:32
    #18
    11+ yıldır forumdayım ama tek tük bahsettiğiniz şekilde saygısızlık yapanı gördüm konularda. 1 ayda "iyi" çözümlemişsiniz forumu.