Burası r10 biz burda insanları yaşına veya cinsiyetine göre değil, yaptığı işler veya düşüncelerinin olgunluk seviyesine bağlı olarak hitap şeklimizi düzenleriz. Öyle insanlar tanıyorumki yaşça büyük olsa bile oturup 2 kelime etmeye tahammül edilmiyor. Bu bir sorun değil aksine olması gerekendir.