Merhabalar, r10 büyük bir sorunu belirtmek istiyorum, bazı forum üyeleri karşındakinin YAŞINI, cinsiyetini bilmeden yorum yapıyor örnek vereyim bir üye başka bir üyeden küçük olabilir veya büyük olabilir, ve bazıları kendi yaşıtı gibi cevap veriyor, işte bu r10 daki tek çözülemeycek sorun.
Bir kisinin diger kisiden buyuk olmasi ya da farkli cinsiyetten olmasi ona otomatikman saygi kazandiran ya da saygi gosterilmesi gerektiren bir durum gerektirmiyor.