• 28-02-2021, 12:18:58
    #1
    Merhaba bu hatayı 2-3 hafta önce fark ettim
    mesela

    burada bi arkadaş beni şahit olarak göstermiş ama benim profilimde sanki benden şikayetçi gibi gözüküyor


    Bu konuda bence

    yazanın kendi profilinde gözükmesi daha uygun olur
    @Coşkun Çetin;
  • 28-02-2021, 12:35:18
    #2
    Bende ufak bir hata ekleyeyim. Giden kutusundan bir mesaja tıkladığımızda sağda mesaj gönderdiğimiz kişinin profili gözüküyor. Orada Konu Sayısı mesaj gönderdiğimiz kişinin konu sayısı değil de bizim konu sayımız yazıyor. Yani herkesin konu sayısı 324 değildir herhalde




  • 28-02-2021, 12:38:04
    #3
    Administrator
    Bu maddeler düzeltilecekler arasında notlarımızda mevcut.
  • 28-02-2021, 12:39:11
    #4
    41Yazılım adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende ufak bir hata ekleyeyim. Giden kutusundan bir mesaja tıkladığımızda sağda mesaj gönderdiğimiz kişinin profili gözüküyor. Orada Konu Sayısı mesaj gönderdiğimiz kişinin konu sayısı değil de bizim konu sayımız yazıyor. Yani herkesin konu sayısı 324 değildir herhalde




    Üye profillerini bana pm ile atabilir misiniz?