Merhaba bu hatayı 2-3 hafta önce fark ettim
mesela

burada bi arkadaş beni şahit olarak göstermiş ama benim profilimde sanki benden şikayetçi gibi gözüküyor


Bu konuda bence

yazanın kendi profilinde gözükmesi daha uygun olur
@Coşkun Çetin;