• 28-02-2021, 00:24:46
    #1
    Uzun zamandır login ekranını görmüyordum kayıtlı diye. Bugün cihaza format attığım için tekrardan girerken değiştiğini fark ettim. Hemen url kısmına baktım oltalanmayalım diye twitter'ın kendisi imiş. Neden böyle bir tasarım yaptılara acaba?

  • 28-02-2021, 00:26:53
    #2
    bende de aynı
  • 28-02-2021, 00:27:11
    #3
    Birazdan birileri çıkar twitteri hackledim derse şaşırmam
  • 28-02-2021, 00:27:57
    #4
    Epeydir bu şekilde hocam, 1 aydan fazla oldu sanırım. Sebebini bende çözemedim, fake site gibi duruyor 😂
  • 28-02-2021, 00:32:08
    #5
  • 28-02-2021, 00:32:30
    #6
    özgür medyaya uygulanan sansüre atıfta bulunmuş olabilirler
  • 28-02-2021, 00:34:44
    #7
    Neler olup bitiyor? öğrenin.
    Her bilgi burada, gelin.
    gibi yazılar yazıyor arkadaşlar, saldırı, hack vs. değil