Twitter'ın giriş ekranına ne olmuş böyle? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Twitter'ın giriş ekranına ne olmuş böyle?
6
●
171
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Twitter'ın giriş ekranına ne olmuş böyle?
28-02-2021, 00:24:46
#1
Lederheld
Uzun zamandır login ekranını görmüyordum kayıtlı diye. Bugün cihaza format attığım için tekrardan girerken değiştiğini fark ettim. Hemen url kısmına baktım oltalanmayalım diye twitter'ın kendisi imiş. Neden böyle bir tasarım yaptılara acaba?
28-02-2021, 00:26:53
#2
ultibil
bende de aynı
28-02-2021, 00:27:11
#3
Punisher
Birazdan birileri çıkar twitteri hackledim derse şaşırmam
28-02-2021, 00:27:57
#4
Luwexigo
Epeydir bu şekilde hocam, 1 aydan fazla oldu sanırım. Sebebini bende çözemedim, fake site gibi duruyor 😂
28-02-2021, 00:32:08
#5
marjinaltasarim
28-02-2021, 00:32:30
#6
AkMaster
özgür medyaya uygulanan sansüre atıfta bulunmuş olabilirler
28-02-2021, 00:34:44
#7
BLVCK
Neler olup bitiyor? öğrenin.
Her bilgi burada, gelin.
gibi yazılar yazıyor arkadaşlar, saldırı, hack vs. değil
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler