Uzun zamandır login ekranını görmüyordum kayıtlı diye. Bugün cihaza format attığım için tekrardan girerken değiştiğini fark ettim. Hemen url kısmına baktım oltalanmayalım diye twitter'ın kendisi imiş. Neden böyle bir tasarım yaptılara acaba?