• 25-02-2021, 17:09:00
    #1
    Basvuran kac kisi var? Bişey sorcam. biz kravatli mi vesikalik fotograf cektirecez yoksa normal vesikalik fotograf cekmemiz yeterli olurmu?

    Bide 81 puanla Adana İKM veya mubaşir gelir mi? (470 kişi alıyor)
  • 25-02-2021, 17:10:21
    #2
    Hocam merhaba tebrik ederim öncelikle benim tavsiyem büro için olana başvurman saygılar
  • 25-02-2021, 17:11:15
    #3
    Adana geçen yıl 73 ile kapatmıştı büyük ihtimalle İKM gelir
    • msnbsgl
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 25-02-2021, 17:11:48
    #4
    Normal fotoğraf gerekli tahminine göre rahat gelir o puanlara
  • 25-02-2021, 17:14:13
    #5
    Nerden başvuru yapıyoruz acaba?
  • 25-02-2021, 17:19:38
    #6
    dayım yok başvurmadım o yüzden
  • 25-02-2021, 17:20:08
    #7
    sosyaliletisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam merhaba tebrik ederim öncelikle benim tavsiyem büro için olana başvurman saygılar
    Buronun avantaji ne hocam?
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adana geçen yıl 73 ile kapatmıştı büyük ihtimalle İKM gelir
    Umarim hocam da sordugum soruya kimse cevap vermedi
  • 25-02-2021, 17:48:41
    #8
    ismailyldz0042 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerden başvuru yapıyoruz acaba?
    E devlet adalet bakanligi is basvurusu yaz googleye cikiyor