Konu
Adalet bakanligi alimina basvuran varmi???
25-02-2021, 17:20:08
#7
Misafir
sosyaliletisim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam merhaba tebrik ederim öncelikle benim tavsiyem büro için olana başvurman saygılar
Buronun avantaji ne hocam?
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Adana geçen yıl 73 ile kapatmıştı büyük ihtimalle
İKM
gelir
Umarim hocam da sordugum soruya kimse cevap vermedi