• 21-02-2021, 18:43:37
    #37
    Sanki az para kazanıyorlar birde gönüllü arıyorlar...
  • 21-02-2021, 18:50:18
    #38
    Referans olarak iyi olmaz bence.
  • 21-02-2021, 18:57:03
    #39
    Referans olarak göstermek ilerleyen günlerde işinize yaramayabilir. Ekstra olarak gönüllülük işi yaş, sanki.
  • 21-02-2021, 18:57:43
    #40
    Şahsen bana referansım bu deseniz, ben ciddiye almam.

    Bana isim değil iş etki eder, gidip Dünya firmalarıyla veya cidden önemli insanlarla yaptığınız çalışmaları gösterseniz bile bir nebze; isim değil iş kalitesi önemlidir.
  • 21-02-2021, 18:59:18
    #41
    Benim mi ayıbım onların mı ayıbı bilmiyorum ama milletin vekilini tanımıyorum.. Tanımıyorum ama oturdukları yerden iyi kazandıklarını biliyorum şahsi fikrim gönüllü çalışmayın, en yüksek fiyatı siz çekin sizi tercih ederler.
  • 21-02-2021, 19:01:53
    #42
    Siyasilere bulaşma benim hocam milletvekillerinden bile kazık yemiş adamlar parasını ödememiş. hangi parti olursa olsun uzak dur.
  • 21-02-2021, 19:05:31
    #43
    Siyasi düşüncen nedir bilmiyorum.

    Kendini kullandırmayacaksan, çevre edinip sıçrama yapabileceğini düşünüyorsan; grafik yeteneğinin dışında girişkenliğin de varsa akarken doldurmak adına düşünebilirsin. (Pragmatist yaklaşım)

    Bu işe profesyonel bakıp, gönüllü değil ücretli çalışırım diyebilirsin.

    Ya da teklifi reddedebilirsin.
  • 21-02-2021, 19:05:56
    #44
    Hocam bende Düzce milletvekiliyim bana da gönüllü çalışır mısınız?
  • 21-02-2021, 19:07:08
    #45
    Yazık Günah Vallahi Birde Gönüllü Ha Süpürge Dalı Bile Vermem Bunlara Ben. Partinin Önemi Yok.