• 21-02-2021, 18:37:10
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Beleşe olmaz
  • 21-02-2021, 18:37:12
    #20
    Gönüllü mü?
  • 21-02-2021, 18:37:30
    #21
    Doğru olmayabilir. Doğru olsa bile neden ücretsiz onu anlamadım.
  • 21-02-2021, 18:37:31
    #22
    Gönüllü olayına niye bu kadar şaşırıyosunuz ki ? Bu her partide var. Akp'ye özgü birşey değil.
  • 21-02-2021, 18:37:45
    #23
    R10 ekibinde olmanın ayrıcalığını yaşıyorsunuz, kesinlikle kabul edin. Bu bir iş, profesyonel olarak düşünün.
  • 21-02-2021, 18:37:59
    #24
    Hayırlı olsun hocam bence gönüllü olarak girin hiç olmazsa çevre edinirsiniz ilerde çok işinize yarar
  • 21-02-2021, 18:38:00
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Yüzbinlerce TL kazanıyorlar neden? Böyle insanlara beleş kisvesi altında iş yaptırarak bence yapmayın hocam.
  • 21-02-2021, 18:38:19
    #26
    Adamlara bak öğrenciye destek olacaklarına beleşe getirmeye çalışıyorlar.
  • 21-02-2021, 18:38:33
    #27
    gönüllü mü vekilliği de gönüllü yapsana ablacım o zaman derdim net..