neyse bu sözde ptt elemanı 3 defa eve gelmiş bizi bulamamış kağıt asmış (kağıdı görmedik bile) artık çoluk çocuk mu aldı rüzgarmı uçurdu bilen yok neysesavunma hakkımız ve indirimli ödeme şansımızda kalmadı
sistemlerdede borç görünmüyor vergi dairesinde görünüyor sadece böylede büyük bir tehlike var aman dikkat diyim kontrol edin başınız ağırmasın
Muhtara sordum senin beni araman gerekmiyormu
- Hayır diyor sigara içip keyfine bakıyor

Pttye sordum elemanlarınız muhtarlarla anlaşmalımı hiç uğraşmadan dolaşmadan direk muhtarlıklara bırakıyorlar dedim
- Şikayet hattını arayın diyip umursamıyor

Anlayacağınız herkes kendinden sorumlu bende avukatıma ve bi kaç kişiye danıştım bu tarz olaylar için e-tebligat varmış erkenden uyanmak için ne olur ne olmaz hepiniz etebligata geçiş yapın bunlara güvenmeyin
https://www.turkiye.gov.tr/gib-intvr...at-goruntuleme
Buraya girin ve numaranızı yazıp tebligatınızı gerçekleştirin
Daha sonra
https://ptt.etebligat.gov.tr/
Burayada edevlet üzerinden entegre olun ve ptt üzerinden gelecek
para cezası örneğin sgk, ssk, trafik cezası, haciz vesaire anında sms ile bilgilendirilin
Ayrıca ne olur ne olmaz diye
https://ivd.gib.gov.tr/
adresine edevlet üzerinden girin kullanıcı ayarlarına kullandığınız tel numarasını ekleyin
Umarım aydınlatıcı olmuştur geçmiş olsun ödeyeceğiz faiziyle hakkımda haram olsun muhtara ve ptt çalışanına