• 20-02-2021, 03:38:35
    #1
    Arkadaşlar trafik cezası yemişim geçen sene neyse bu sözde ptt elemanı 3 defa eve gelmiş bizi bulamamış kağıt asmış (kağıdı görmedik bile) artık çoluk çocuk mu aldı rüzgarmı uçurdu bilen yok neyse

    savunma hakkımız ve indirimli ödeme şansımızda kalmadı
    sistemlerdede borç görünmüyor vergi dairesinde görünüyor sadece böylede büyük bir tehlike var aman dikkat diyim kontrol edin başınız ağırmasın

    Muhtara sordum senin beni araman gerekmiyormu
    - Hayır diyor sigara içip keyfine bakıyor
    Pttye sordum elemanlarınız muhtarlarla anlaşmalımı hiç uğraşmadan dolaşmadan direk muhtarlıklara bırakıyorlar dedim
    - Şikayet hattını arayın diyip umursamıyor

    Anlayacağınız herkes kendinden sorumlu bende avukatıma ve bi kaç kişiye danıştım bu tarz olaylar için e-tebligat varmış erkenden uyanmak için ne olur ne olmaz hepiniz etebligata geçiş yapın bunlara güvenmeyin

    https://www.turkiye.gov.tr/gib-intvr...at-goruntuleme
    Buraya girin ve numaranızı yazıp tebligatınızı gerçekleştirin

    Daha sonra
    https://ptt.etebligat.gov.tr/
    Burayada edevlet üzerinden entegre olun ve ptt üzerinden gelecek
    para cezası örneğin sgk, ssk, trafik cezası, haciz vesaire anında sms ile bilgilendirilin

    Ayrıca ne olur ne olmaz diye
    https://ivd.gib.gov.tr/
    adresine edevlet üzerinden girin kullanıcı ayarlarına kullandığınız tel numarasını ekleyin

    Umarım aydınlatıcı olmuştur geçmiş olsun ödeyeceğiz faiziyle hakkımda haram olsun muhtara ve ptt çalışanına
  • 20-02-2021, 03:56:47
    #2
    Hızlı bir şekilde bende e-tebligata geçtim. Faydalı bir paylaşım olmuş. Bu arada geçmiş olsun.
  • 20-02-2021, 04:04:45
    #3
    atrkylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hızlı bir şekilde bende e-tebligata geçtim. Faydalı bir paylaşım olmuş. Bu arada geçmiş olsun.
    rica ederim krdeşim bilgilendiren yokki hep girince ceza anlıyoruz
    ama hakkımı helal etmiyorum bir an önce mahalle muhtarlarının bi halta yaramadığı için işi kalkmalı
  • 20-02-2021, 10:32:16
    #4
    👑BRKNET Dijital Ajans👑
    Selamlar,
    Eşim mali müşavir olduğundan bilgi sahibiydik ve kullanıyorduk. Sizinde paylaşmanız herkesin kullanması daha iyi olmuş. Faydalı bilgiler için teşekkürler.
  • 20-02-2021, 10:47:30
    #5
    Faydalı bir paylaşım ben de e-tebligata geçtim. Teşekkür ediyorum.
  • 20-02-2021, 10:52:48
    #6
    Bilgilendirme için Teşekkürler Hocam
  • 20-02-2021, 10:56:17
    #7
    10 dk arayla 2 radara girmiştim bana e devlet direk mail atmıştı oradan öğrenmiştim cezaları ödedim arkasından kağıdı gelmişti
  • 20-02-2021, 12:01:48
    #8
    etebligat en iyisi aktif ettik kurtulduk
  • 20-02-2021, 21:49:33
    #9
    GÜNCEL tutalımda insanlar faydalansın