atrkylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hızlı bir şekilde bende e-tebligata geçtim. Faydalı bir paylaşım olmuş. Bu arada geçmiş olsun.
rica ederim krdeşim bilgilendiren yokki hep girince ceza anlıyoruz
ama hakkımı helal etmiyorum bir an önce mahalle muhtarlarının bi halta yaramadığı için işi kalkmalı