• 20-02-2021, 15:07:28
    #28
    Ben aynisini yanimda sevgilim varken yaşadım
    Boş metrobüste kadın “bana dayıyorsun” diye çığlık çığlığa gitmişti. Ben diklenince başka biri atladı hayırdır falan diye.
    Sonra yakınındakiler ya hanınefendi gidin işinize görmüyor musunuz arada ki boşluğu ne alaka falan deyince indi kadın ortalık duruldu
    Bundan nemalananlar var heralde bilemiyorum
  • 20-02-2021, 15:37:48
    #29
    bu olaylardan farklı olarak şunu görüyorum.eskiden yaşlıya,bayana,hamile kadına vss... yer verme olayı bizim zamanımızda vardı. şimdi bakıyorum yer vermeyen gençler aşırı çoğaldı. yaşlı felan birini görünce hemen kafasını otobüs camına dönüp yolu seyrediyor.ya eline kitap almış onu okuyor,ya telefonla oynuyor.sırf ayıp olmasın yer vermediğini için.

    acayip çoğaldı böyle gençler buda benim garibime gidiyor
  • 20-02-2021, 22:38:24
    #30
    Feminizim ve Gazapizm bu ülkede tavan
  • 20-02-2021, 22:59:05
    #31
    Geri vites yapman çok da iyi bir şey olmamış
  • 20-02-2021, 23:07:03
    #32
    Şu kadınlara yaranmaya çalışan amsalakları iyi bir dövmek gerekiyor.
  • 20-02-2021, 23:08:05
    #33
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geri vites yapman çok da iyi bir şey olmamış
    Geri vites yapmadım adam kaçtı
  • 21-02-2021, 01:28:24
    #34
    Kırk yılda bir kullanırım toplu taşıma bana da denk geliyor. Eğer kendimde sorun yoksa standart kadın cevabı veriyorum "bakma o zaman" deyince susuyorlar. Ya da toplu taşıma kullanma diyorum. Ben de iri biriyim. Seni anlıyorum
  • 21-02-2021, 01:42:17
    #35
    Üyeliği durduruldu
    İncinmişsin.
  • 21-02-2021, 04:33:16
    #36
    Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geri vites yapmadım adam kaçtı
    O değil hafız kadın a karşı