bu olaylardan farklı olarak şunu görüyorum.eskiden yaşlıya,bayana,hamile kadına vss... yer verme olayı bizim zamanımızda vardı. şimdi bakıyorum yer vermeyen gençler aşırı çoğaldı. yaşlı felan birini görünce hemen kafasını otobüs camına dönüp yolu seyrediyor.ya eline kitap almış onu okuyor,ya telefonla oynuyor.sırf ayıp olmasın yer vermediğini için.
acayip çoğaldı böyle gençler buda benim garibime gidiyor