Kırk yılda bir kullanırım toplu taşıma bana da denk geliyor. Eğer kendimde sorun yoksa standart kadın cevabı veriyorum "bakma o zaman" deyince susuyorlar. Ya da toplu taşıma kullanma diyorum. Ben de iri biriyim. Seni anlıyorum