• 15-02-2021, 12:12:49
    #1
    Merhaba,

    Uzaktan eğitimde olan öğrencilere sorum var, üniversite/lise farketmez. Durumunuz nasıl? Derslere günlük olarak katılıyor musunuz? Haftalık kaç saat ders görüyorsunuz?

    Ek olarak: Sizce Mart ayında yüz yüze eğitime geçilir mi?
  • 15-02-2021, 12:17:15
    #2
    Biz o işi geçtik coktan hocam uzaktan eğitim yerine uzaktan r10 ♥
  • 15-02-2021, 12:19:23
    #3
    Derslere katılıyoruz, çalışıyoruz fakat bazı derslerin hocalarından kalıyoruz. Mesela bir dersimiz var sınava 199 kişi girdik. Sınavda tam 199 kişi kaldı.
  • 15-02-2021, 12:21:22
    #4
    Instagram mavi tik✅
    üniversitedeyim 1. sınıfım hiçbişey ögrenemedim çok faydasız
  • 15-02-2021, 12:22:03
    #5
    Derslere günlük olarak katılıyorum, haftalık 16 saat dersim var. Bilgisayar programcılığı okuyorum.
  • 15-02-2021, 12:26:30
    #6
    emrecanondes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Derslere katılıyoruz, çalışıyoruz fakat bazı derslerin hocalarından kalıyoruz. Mesela bir dersimiz var sınava 199 kişi girdik. Sınavda tam 199 kişi kaldı.
    Ne dersiymiş bu
  • 15-02-2021, 12:27:33
    #7
    Görsel İletişim Tasarım öğrencisiyim. Uzaktan elbet zor oluyor. Ama sağlık her şeyden önemli...