Merhaba,

Uzaktan eğitimde olan öğrencilere sorum var, üniversite/lise farketmez. Durumunuz nasıl? Derslere günlük olarak katılıyor musunuz? Haftalık kaç saat ders görüyorsunuz?

Ek olarak: Sizce Mart ayında yüz yüze eğitime geçilir mi?