• 15-02-2021, 01:33:57
    #1
    Mobilya alalı 3gün oldu fakat yeni alınmış mobilya kokusu bir türlü hala gitmedi. Deterjan sıcak su ile sildik fakat mobilya kokusundan kurtulamadık. Başına gelen yada fikir verebilecek varmıdır ?
  • 15-02-2021, 01:36:20
    #2
    Kurumsal PLUS
    Bayat Ekmek: Yeni aldığınız mobilyaların kokusunu yok etmek istiyorsanız yapabileceğiniz en pratik şey odanın içerisine bayat etmek yerleştirmektir. Bayat ekmekleri tabaklara koyup, bu tabakları da odaya yerleştirirseniz koku problemi büyük ölçüde gidecektir. Bu işlemi tamamladıktan sonra ise ertesi gün odaya kaynamış süt ya da kaymak koyup kokuyu tamamen ortadan kaldırabilirsiniz.
  • 15-02-2021, 01:40:51
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    storemedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bayat Ekmek: Yeni aldığınız mobilyaların kokusunu yok etmek istiyorsanız yapabileceğiniz en pratik şey odanın içerisine bayat etmek yerleştirmektir. Bayat ekmekleri tabaklara koyup, bu tabakları da odaya yerleştirirseniz koku problemi büyük ölçüde gidecektir. Bu işlemi tamamladıktan sonra ise ertesi gün odaya kaynamış süt ya da kaymak koyup kokuyu tamamen ortadan kaldırabilirsiniz.
    İroni mi???
  • 15-02-2021, 01:41:58
    #4
    Cam, kapı, pencere açmak?
  • 15-02-2021, 01:44:28
    #5
    Kurumsal PLUS
    talhagd4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İroni mi???
    Hayır
  • 15-02-2021, 01:53:12
    #6
    Allah başka dert vermesin hocam, fiyatlardan dolayı 10 senedir yeni mobilya göremedik