Mobilya alalı 3gün oldu fakat yeni alınmış mobilya kokusu bir türlü hala gitmedi. Deterjan sıcak su ile sildik fakat mobilya kokusundan kurtulamadık. Başına gelen yada fikir verebilecek varmıdır ?